niedziela, 6 grudnia 2015

Negative space - IV tydzień projektu u Elizy

Cześć Wszystkim!

Na ostatnią chwilę udało mi się coś zmalować. Dwa projekty to dla mnie za dużo, bo weekend za krótki :)
Pomysły miałam dwa i przyznam, że wybrałam ten łatwiejszy. Szkoda się napracować żeby jutro zmywać do pracy :) Do drugiego może kiedyś wrócę.
Dodam, że negative space gości u mnie pierwszy raz. :)





Do mani użyłam:
  • czarny Essence the gel 46 black is black (ostatnio to moja ulubiona czerń)
  • top Seche Vite
  • naklejki ze sklepu Blueberry Store (nie są to naklejki wodne i ich aplikacja na cały paznokieć wcale nie jest taka prosta, bo są sztywne)
Na najmniejszym palcu prezentuje się chyba najlepiej. A Wam jak się podoba? :)

7 komentarzy:

  1. Ale super geometryczny negative space! Bardzo przyciąga wzrok! I świetny mają wzorek te naklejki, chociaż nie przepadam za innymi niż wodne :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te naklejki mają takie świetne wzory, że musiałam je mieć mimo wszystko. Mam jeszcze inne arkusze :D
      Dziękuję, na Ciebie zawsze można liczyć :)

      Usuń
  2. Jak kolorowo ! świetny pomysł na Negative space ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak na biegu przyszło do głowy i jakoś to nawet wygląda :)

      Usuń
  3. Fantastyczne i przyciągające spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny pomysł, bardzo mi się podoba połączenie tych geometrycznych naklejek z negative space :D

    OdpowiedzUsuń