piątek, 4 grudnia 2015

Pierwszy tydzień projektu u Owidii - Mikołajki

Hou, hou, hou! :D

Witam Was dziś zdobieniem Mikołajkowym. Co prawda nie skusiłam się na malowanie Mikołajów, ale u mnie w żłobku choinki już ubrane, dzieciaki dostały prezenty... To kto powiedział, że nie mogę mieć choinek :D

Na początku pomalowałam paznokcie ulubioną czerwienią, bo kolor miałam już dawno wybrany. Reszta to improwizacja :)






A tak poza tym to zostałam zaskoczona w pracy i dostałam taką niespodziankę mikołajkową czyli bałwankową świeczuszkę. Idealnie wpasowała się w zdjęcia (gdybym jeszcze tylko wpadła na to żeby ją rozpakować - cała ja!) No i to światło w pracy, nie to co u mnie w domu :)


No to zrobiło się świątecznie :)))
Do mani użyłam:

  • czerwień lovely Gloss like gel nr 436
  • świąteczna płytka JQ-08
  • biel do stempli Konad
  • ciemna zieleń  GR Rich Color 110
  • jasna zieleń i kolorowe kropki Color Alike 

Ps. U mnie był już Mikołaj ;)

Taaaadaaaaaam...





7 komentarzy:

  1. Najpierw skomentuję hojność Twojego Mikołaja: *.* <3 (ja byłam raczej niegrzeczna w tym roku, więc tylko klapsy ;p)

    Mani super wpasowuje się w mikołajkowy klimat! Piękne śnieżynki i choineczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie powiesz nikomu to zdradzę Ci tajemnicę :D (tym Mikołajem byłam ja, ale ciiii) :P Także wiesz, nie jestem obiektywna :)

      Kurczaki, a z tym mani to byłam przerażona jak dziś zobaczyłam inspiracje u Owidii. Myślę sobie - No ładnie, same Mikołaje, a ja tu wyskoczę praktycznie już ze świętami :)
      Ale skoro mówisz, że ok to tego będę się trzymać. Dzięki! :))))

      Usuń
  2. piekne zdobienie! Swietny mikolajkowy klimat a ta czerwien jest przeurocza :)
    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Choinki i śnieżynki, a do tego ta czerwień. Naprawdę mikołajkowo - świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie!

    Jedne z najładniejszych w tym konkursie. Masz swój styl!

    Ale Cię Mikołaj obdarował! Rok temu też sprawiłam sobie z tej okazji lakiery z Colorowo. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne choineczki :) i jakiego miałaś hojnego Mikołaja, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń