sobota, 23 stycznia 2016

Uroczy Sophin 207 i drugi tydzień projektu Tęcza II

Cześć!

W tym tygodniu otrzymałam od firmy Sophin cztery wybrane przeze mnie lakiery plus jeden top. W pierwszej kolejności zdecydowałam się użyć Sophinka z numerem 207. Zachwycił już wiele dziewczyn, również i mi skradł serce.

Dopiero zapoznaję się z tą marką i jak na razie jestem zadowolona. Lakier ma rzadką konsystencję, dzięki czemu świetnie się maluje, a mimo to dobrze kryje.


Tak wygląda po użyciu jednej warstwy:






A tak po użyciu dwóch warstw:







Jak widać w zależności od światła, lakier zmienia swój odcień. Raz bardziej w róż, raz odrobinę w fiolet. Mimo to w każdej odsłonie wygląda cudownie.
Jednak podzielę się z Wami, że nie nadaje się na paznokcie u stóp. Gdy tylko kurier go dostarczył, od razu musiałam wypróbować. To co zrobiłam? Pomalowałam stopy :D Niestety na tak małej powierzchni kompletnie nie widać tego efektu. Szkoda.
Nie warto też nanosić poprawek, bo można ściągnąć lakier. Wysychanie jest tak ekspresowe. Mi to absolutnie nie przeszkadza - dzięki temu można szybko pomalować kolejną warstwę :)


A tak prezentuje się moje zdobienie:





I tu też zaobserwować można jak lakier zmienia swoje oblicze w zależności od światła. Dla mnie świetny efekt <3  Postawiłam jedynie na naklejki. Tak minimalistycznie, bo sam Sophin jest na tyle strojny, że naprawdę wiele mu nie trzeba.
Słyszałam, że można nim stemplować. Jak wypróbuję to na pewno dam znać. :)

Aj! Zapomniałabym. Zdobienie wykonałam w ramach projektu paznokciowego Tęcza II u Aggi En.
Drugi tydzień to kolor różowy. 

Jak Wam się podoba?


Użyłam: 
  • baza Essie help me grow
  • lakier Sophin Vinyl nr 207
  • naklejki ze sklepu dobrarada
  • top Wibo Iron Hard


17 komentarzy:

  1. Śliczny ten róż. Faktycznie szkoda byłoby go zasłaniać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie, a lakierek tak jak i inne sophinki jest boski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier jest śliczny:) Widziałam już go na blogach kilka razy, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, w sztucznym świetle wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja posiadam 206 i efekt holo zbija z nóg :) niestety nie udało mi się uchwycić tego na zdjęciach :(twój różowy również intryguje :) ładnie wygląda z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety i mojego nie można uchwycić na zdjęciach. To chyba problem każdej z nas :)

      Usuń
  6. Twoje zdobienie jest niesamowite ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolor (piszę tak o każdym chyba..) Holosie od SOPHIN są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniaczek z tego lakieru !

    OdpowiedzUsuń
  9. ten lakier jest przepiękny <333 no i muszę powiedzieć, że masz śliczne paznokcie! Idealny kształt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki Asia, ale długo się nie "namiałam" :D
      Dziś chciałam zapalić światło i uderzyłam z impetem w ścianę :)

      Usuń
  10. lakier piękny i całe zdobienie również 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam to zdobienie w trzech miejscach tylko nie na blogu, w końcu jestem i tu. Cudny lakier no i te naklejki fajnie się skomponował z lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolorek, a zdobienie jest prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń