niedziela, 7 lutego 2016

Kopciuszek pod osłoną nocy - projekt Tęcza II

Witajcie!

Dziś będą niestety słabej jakości zdjęcia, ale z niczym się nie wyrobiłam. Świętowałam urodziny, przespałam pół dnia i niestety jest jak jest.
Mimo to jak podejmuję się wyzwań to nie odpuszczam! :)

W tym tygodniu nie miałam czasu nawet wymyślić czegoś ekstra dlatego improwizowałam w trakcie malowania.
Najpierw pomalowałam paznokcie złotym Colour Alike nr 157. Potem zrobiłam gradient łącząc Colour Alike z Orly. Czego zapewne nie widać na zdjęciach, ale Colour Alike stracznie smużył i postanowiłam go upiększyć :)
Na koniec czarne stemple, top i gotowe. Szybko łatwo i przyjemnie :)







Jak widać, znów połamałam paznokcie. W takim stanie wróciły po wczorajszych urodzinach.
W rzeczywistości nie rzuca się to aż tak w oczy, że każdy ma inny kształt, więc póki nie odrosną to zostawiłam je takimi jakie są. ;)

Buziaki!


Użyłam:
  • złoty Colour Alike nr 157
  • złoty Orly Flare
  • czarny do stempli GR Rich Color nr 35
  • płytka OM-27
  • top Sally Hansen Insta-Dri

9 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się ta pani :) Urodziny trzeba poświętować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne! niesamowite, wow :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, mam tą płytkę od nie wiem kiedy a wciąż jeszcze jej nie użyłam :D Świetnie wygląda ta babeczka <3 Połamane paznokcie nie rzucają się w oczy więc spokojnie możesz tak chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już dwa razy :D Też mi się ona bardzo podoba. :)
      A paznokcie znów krótsze. Niedługo nic z nich nie zostanie :)

      Usuń
  4. Mam płytkę z tymi wzorkami i ją uwielbiam :) A zdobienie jest śliczne, fajnie skomponowałaś wszystkie elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci to wyszło. Mimo "słabej jakości" prezentują się pierwsza klasa :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie urocze, cudowne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń