niedziela, 12 czerwca 2016

Twin mani z Belgijską

Czeeeeść!

Dziś post wspólnego malowania z Asią belgijska.blogspot.com.
Już dawno chciałam to powtórzyć. Aż w końcu się udało! :)

Poprzednie nasze twin mani znajdziecie u Belgijskiej KLIK! Jacieeee to już prawie rok temu :)

Do rzeczy! Oczywiście pomysłodawczynią wzoru i koncepcji była Asia, bo jakże inaczej. Ja tylko starałam się zrealizować jej wizję. Miał to być trójkolorowy okrągły gradient z kwiatem z płytki BP-46.

A oto efekt końcowy.



Najpierw praca Asi 
Wygląda duuuużo lepiej od mojej jeśli chodzi o estetykę. :) I ta idealnie odbita czerń :)



A tak wygląda moja
(wybaczcie te niedoskonałości, ale upaćkałam całe paluchy i naprawdę było mi bardzo ciężko doprowadzić je do ładu) :D






I na koniec wersja matowa. Niedawno kupiłam ten top i przyznam, że ta różowa poświata jest cudowna. Polecam! :)






Uwielbiam tego typu przedsięwzięcia, dlatego jeśli któraś z Was ma ochotę to ja chętnie! :)


Użyłam:

  • baza Sally Hansen 18K GOLD hardener
  • biała baza essence the gel 33 wild white ways
  • gradient: pomarańcz Sally Hansen150 Sun Kissed, róż Bell Air Flow 710 i Precision - Lamoon, fiolet Sophin 315
  • czarny Golden Rose Rich Color nr 35
  • płytka BP-46
  • top Seche Vite
  • top matowy Catrice 3D MATT EFFECT Matt & More 

12 komentarzy:

  1. Super oba zdobienia Wam wyszły ;-) Twoje jest jakby trochę delikatniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne <3. Obydwie prace prezentują się bardzo ładnie ;-). Może ze mną chciałabyś jakieś Twin mani :-)?

    OdpowiedzUsuń
  3. twin mani to super inicjatywa :) oba wyszły świetnie, i choć podobne, to każde inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i obie macie super wykonania. Niby to samo a jednak ciut inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne :) chociaż przyznam szczerze, że w macie mniej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) Oba wykonania są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stworzyłyście cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze jaram się, że zrobiłyśmy razem twin mani a po drugie uwielbiam Twój okrągły gradient a po trzecie ten matowy top z poświatą jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne mani obydwa. Bardzo mi się podoba to zdobienie w macie :)

    OdpowiedzUsuń